Kontakt

FAQ

Zanim się skontaktujesz, sprawdź odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania.

JESTEŚ KLIENTEM

Zlecenie możesz dodać bezpłatnie po zalogowaniu, wybierając na stronie głównej przycisk “Zleć transport”. Po przejściu do formularza wybierz właściwą kategorię i ustaw parametry przewozu. Pamiętaj, żeby podać, jak najwięcej szczegółów dotyczących Twojego zlecenia i ustawić zdjęcie, które ułatwi przewoźnikom dostosowanie oferty do Twoich potrzeb.
W Furgonetka Giełda możesz dodać praktycznie każdą przesyłkę, od lampki nocnej po fortepian. Możesz także zlecić przeprowadzkę domu lub biura. Podczas dodawania ogłoszenia masz do wyboru kilka kategorii, do których możesz przyporządkować swoje zlecenie.

Pamiętaj, że platforma nie pozwala na dodawanie przesyłek, które są niezgodne z prawem. Więcej informacji na ten temat znajdziesz w naszym regulaminie w punkcie 7.
Oferty przewoźników pojawiają się pod Twoim zleceniem i akceptujesz je przez kliknięcie przycisku “Wybieram”. Zanim wybierzesz ofertę, pamiętaj, że możesz dopytać przewoźnika o szczegóły transportu, wystarczy, że skomentujesz dodaną przez niego propozycję.
Po akceptacji oferty otrzymujesz dane kontaktowe przewoźnika. Jednocześnie przewoźnik dostaje Twoje dane, a także informację o tym, że jego oferta została wybrana. Akceptacja oferty oznacza zawarcie umowy z przewoźnikiem. Opłatę za transport i jego szczegóły omawiacie bezpośrednio między sobą.
Opłaty za przewóz dokonujesz na zasadach ustalonych z przewoźnikiem po zaakceptowaniu jego oferty.

JESTEŚ PRZEWOŹNIKIEM

Weryfikacja polega na zrealizowaniu przelewu w wysokości 1 zł z Twojego konta firmowego na nasze konto bankowe (przelew po weryfikacji jest Ci w całości zwracany). Jeżeli Twoja jednoosobowa działalność gospodarcza nie znajduje się w elektronicznym rejestrze CEIDG, prosimy również o przesłanie potwierdzenia nadania numeru NIP. W przypadku spółek (w zależności od jej rodzaju) należy przekazać jeden spośród poniższych dokumentów:
  • skanu odpisu z KRS w przypadku spółki akcyjnej, spółki komandytowo-akcyjnej, spółki komandytowej, spółki partnerskiej, spółki jawnej, fundacji, stowarzyszenia rejestrowego, spółki z o.o.,
  • skanu umowy zawarcia spółki w przypadku spółki cywilnej,
  • skanu dokumentu poświadczającego prowadzenie działalności gospodarczej (np. dokument rejestracji w rejestrze przedsiębiorców) w przypadku przedsiębiorstwa o działalności innego typu niż ww.

Dokumenty możesz wysłać przez formularz kontaktowy na stronie gielda.furgonetka.pl/kontakt. Wysłane kopie dokumentów zostaną zweryfikowane przez pracownika firmy Furgonetka Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Sp. k. Pozytywne zakończenie tej procedury umożliwia Przewoźnikowi wystawianie ofert do zleceń transportu.

Pamiętaj, że dane, które podałeś przy rejestracji muszą się zgadzać z danymi przelewu.

Dane do przelewu:

Furgonetka Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Sp. k.
al. Księcia Józefa Poniatowskiego 1
03-901 Warszawa
Millennium Bank S.A.
50 1160 2202 0000 0002 7876 6749

Jeżeli Twoje konto nie zostanie zweryfikowane, nie będziesz mógł brać udziału w ofertowaniu zleceń.

Zlecenia dostępne są na stronie głównej Furgonetka Giełda. Możesz je przeglądać w poszczególnych kategoriach, a także poprzez wybrane parametry: miejsca nadania lub doręczenia przesyłki, odległość czy budżet.
Ofertę składasz na stronie Zlecenia poprzez kliknięcie przycisku “Zgłoś ofertę”. W wyświetlonym formularzu wypełniasz dane: kwotę proponowanej przez Ciebie oferty, termin jej ważności oraz opcjonalnie wiadomość do Klienta.
Ofertę możesz zedytować lub usunąć do momentu wyboru jej przez Klienta. Po wyborze oferty nie mogą zostać do niej wprowadzone żadne zmiany, nie może być ona także wycofana.
Komentarze do zlecenia dodajesz pod nim po kliknięciu przycisku “Napisz”. W ten sposób możesz dopytać klienta o szczegóły przesyłki i doprecyzować niejasności.
Po akceptacji oferty otrzymujesz dane kontaktowe Klienta i to z nim ustalasz szczegóły dotyczące spedycji. Opłatę za transport i jego szczegóły omawiacie bezpośrednio między sobą.
Założenie konta jest bezpłatne, nie pobieramy także żadnej opłaty abonamentowej. U nas płacisz jedynie prowizję za zlecenia, które zostały przez Ciebie zrealizowane.

Formularz kontaktowy

Jeśli masz pytania, zadzwoń na naszą infolinię dostępną pod numerem telefonu +48 22 112 08 35 w godzinach 8:00-16:00 lub wypełnij formularz kontaktowy.

Informujemy, że w terminie 20-21.04.2024 r., w godzinach 22:00-02:00 planowana jest przerwa serwisowa. Na czas jej trwania dostęp do serwisu będzie utrudniony, a wszelkie usługi niedostępne. Za niedogodności przepraszamy.

Dziękujemy za wiadomość. Szczegółowo zapoznamy się ze zgłoszeniem, a odpowiedź wyślemy najszybciej, jak to będzie możliwe. Zespół Furgonetka Giełda.

Dodaj kolejny plik